niedziela, 7 maja 2017

Moi ulubieńcy ;) GARNIER-Szampony do włosów

Hejka Kochani ;)

      Dziś chciałabym przedstawić Wam moich ulubieńców, jeśli chodzi o szampony do włosów.
Mam taki typ włosów, że muszę je myć codziennie. Moje włosy są skłonne do przetłuszczania się w ekspresowym tempie. Z racji tego, że myje codziennie włosy staram się wybierać szampony bez sztucznych składników takich jak sylikon i przetestowałam już masę szamponów poczynając od tych z apteki do tych ze zwykłych drogerii takich jak Rossmann. I natrafiłam na szampony godne polecenia ;)

A oto i one:


Garnier Szampon Oczyszczający do włosów przetłuszczających się
Cytryna i biała glinka
Szampon ten przede wszystkim przywraca włosom blask, zmniejsza przetłuszczanie się i wygładza. Zawiera również środki łagodzące podrażnienia skóry głowy

Garnier Kojący mleczny szampon do włosów delikatnych 
Działa kojąco na strukturę włosa, wygładza oraz nadaję blask i uczucie delikatności



Oba szampony sprawdzają się u mnie w 100%. I oba oczywiście nie zawierają sylikonu. 
A jakie Wy szampony polecacie do włosów? Może któraś z Was też ma problem przetłuszczających się włosów i zechciałaby się podzielić jakimś sprawdzonym sposobem?
Czekam na Wasze odpowiedzi :)

Pozdrawiam P.

1 komentarz:

  1. Szampony Garniera lubię z tych nowych owocowych serii :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziekuję :)