sobota, 1 kwietnia 2017

Moje śniadanie-Musli

Hejka Kochani!

      Dziś chciałabym przybliżyć Wam kwestie śniadania.
      Jak wiemy śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia, choć nie zawsze o nim pamietamy. Praca od wczesnych godzin porannych nie daje nam możliwości na przygotowanie śniadania. Często jemy w biegu w aucie w drodze do pracy lub szkoły lub najzwyczajniej w świecie nie jemy wcale. Znam to z doświadczenia-burczenie w brzuchu i brak czasu. Od jakiegoś czasu staram się jeść śniadania systematycznie i postawiłam w tym wypadku na musli. Zdrowo smacznie i pożywnie. Absolutnie nie jestem żadną ekspertką, ani nic w tym stylu, pokazuję Wam tylko jak to u mnie wygląda. Ok a wracając do musli to moja mieszkanka zawiera- suszone banany, rodzynki, zboża, nasiona chia i pestki słonecznika...od siebie dodaje banana, maliny, truskawki, kiwi, winogrono i żurawinę w zależności co posiadam w domu :) A całość wygląda tak:

   
      Rano przed pracą w domu nie jestem w stanie pozwolić sobie na śniadanie ponieważ wyciskam z nocy najwięcej snu ile się da, bo mój dzień zaczyna się o 4.30, więc robię sobie takową mieszankę w pojemnik i wcinam jeszcze przed rozpoczęciem pracy lub na przerwie o 9 :) 

A jak wygląda śniadanie u Was? 

Pozdrawiam
P.

1 komentarz:

  1. Ja najczęściej zapominam o śniadaniu. A przecież to ono daje nam energię na początek dnia

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziekuję :)