niedziela, 26 marca 2017

Jak zdecydowałam starać się o dziecko?-moja historia.

Hejka Kochani!

      Dziś chciałabym poruszyć bardzo ważny dla mnie temat. A mianowicie jak postanowiłam starać się o dziecko?
      Jak wspomniałam w poprzadnim poście mam 24 lata, a mój partner 27. Oboje bardzo długo myśleliśmy czy jesteśmy gotowi? Czy podołamy? Aż w końcu nadszedł czas, kiedy to jednogłośnie powiedzieliśmy TAK to jest ten czas!
      Na tą decyzję wpłyneło wiele kwesti. Po pierwsze! Oboje mamy pracę z długim stażem i nie będę ukrywać, że miedzy innymi to miało najwiekszą przewagę, ponieważ ja jako kobieta będę miała zabezpieczenie finansowe, gdybym zaszła w ciąże. Po drugie! Mamy mieszkanie 3-pokojowe i to było też przemyślane od dawna, ponieważ nasza pociecha będzie miała swoje 4 kąty, a my nie bedziemy musieli się martwić w trakcie ciąży, że musimy zmienić mieszkanie na większe, bo jak wiecie, albo i nie w Niemczech na każdą osobę przysługuje pokój. Po trzecie! Wyjechaliśmy z rodzinnego miasta w młodym wieku i musieliśmy szybko dojrzeć, aby poradzić sobie w dorosłym świecie. Wiadomo na początku było bardzo ciężko, ale myślę że to właśnie te przysłowiowe kłody rzucane pod nogi przez życie sprawiły, że oboje dojrzeliśmy. Po czwarte! Mam 24 lata i zapalił się we mnie instynkt macierzyński. Uwielbiam darzyć opieką i troską dzieci, już jako nastolatka pracowałam jako opiekunka i czułam się w tym jak ryba w wodzie. Zawsze patrząc na moich podopiecznych, marzyłam o własnym dziecku. Po piąte! Staż mojego związku(w sierpniu mija 10 lat) przekonuje mnie, że to ten jedyny i to jemu chciałabym ofiarować najpiękniejsze co może dać nam życie-dziecko...

A Wy jak zdecydowałyście się na ten krok?
Myślicie o tym? Czy raczej czekacie co przyniescie życie?

Pozdrawiam
P.

12 komentarzy:

  1. Bardzo dojrzale do tego podeszliscie :) życzę Wam dużo szczęścia 😊
    Ja mimo że jestem starsza i mam dłuższy staż związku jeszcze nie planuje dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, życzę spełnienia tych wszystkich planów i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętaj, że dziecko, to też nie jest czysta kalkulacja :) Życzę Wam wszystkiego dobrego i dzidziusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za uwagę, ale uwierz mi że jestem świadoma wszystkiego :)

      Usuń
  4. Wow, jestem w szoku, że masz 24 lata i 10 związek :) Gratuluję podjętej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami sama nie moge w to uwierzyć że to aż 10 lat ;)
      Dziekuje bardzo :)

      Usuń
  5. Kiedyś na myśl o ciązy ledwo mogłam oddychać. Zawsze uważałam, że sobie nie poradzę. teraz wiem, że dziecko, to coś najpiękniejszego i gdyby się pojawiło, byłabym szczęsliwa. Czasem nie wiemy kiedy jest ten najlepszy moment. Jesli mogliście to zaplanować i wszystko pójdzie zgodnie z Waszymi planami, to super :) Życzę Wam tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa 😍 Tobie również życze powodzenia ;)

      Usuń
  6. Powodzenia w staraniach! ;-)
    Dodam tylko, żebyś nie załamywała się gdy nie będzie się udawać (mimo, że nie musieliśmy się długo starać potrafiłam się rozpłakać gdy jednak dostałam okres). ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się... mi też zdarzało się uronić łzę. Cieszę się że Tobie się udało :)

      Usuń

Za każdy komentarz serdecznie dziekuję :)